Zwroty i reklamacje

                                                                            Zwroty

Zgodnie z art.27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014r. poz.827 z późn. zm.) konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny pod warunkiem, że towar nie był używany.
Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, klient musi poinformować sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednorazowego oświadczenia. Oświadczenie może być złożone telefonicznie lub w formie pisemnej np. listownie lub za pomocą poczty elektronicznej.
Formularz odstąpienia od umowy sprzedaży klient znajdzie w załączniku nr 1 dołączonym do Regulaminu sklepu. Do formularza należy dołączyć pełnowartościowy produkt wraz z dowodem zakupu (paragon/faktura).
Zwracany towar należy wysłać na adres:

beturkus Joanna Kawecka
ul. Kantorowicka 75
31-763 Kraków
NIP: 6782654864

                                                                            Reklamacje

Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres: beturkus@sklep715483.shoparena.pl. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać oznaczenie Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające złożenie reklamacji. W celu złożenia reklamacji, należy wypełnić formularz reklamacyjny, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu. Reklamacje można składać na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar sprzedawcy. Zwracany towar powinien zostać należycie zabezpieczony na czas transportu oraz powinien zostać do niego dołączony dowód zakupu (paragon/faktura).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl